RSS Feed

Union Jack-love

Hello my lovelies!

Actually I hate Deichmann, the quality of their shoes really sucks, at least if it depends on “Graceland” or “Catwalk”. Most of the shoes I bought there, were ready to trash in about two weeks. BUT I recently saw shoes I HAD to buy! And I did. And they are really comfortable actually. I saw them and fell in love with them. Let me know what you think about them! 🙂

Hallo meine Lieben!

Eigentlich hasse ich Deichmann, die Qualität ihrer Schuhe ist wirklich unterste Schublade, zumindest wenn sie von “Gracelend” oder “Catwalk” sind. Die meisten Schuhe die ich dort gekauft habe, waren reif für die Mülltonne nach zwei Wochen. ABER kürzlich sah ich Schuhe die ich einfach kaufen MUSSTE! Und das tat ich auch. Eigentlich sind sie sehr bequem. Ich sah sie und verliebte mich. Lasst mich wissen was ihr davon haltet! 🙂

Image

xoxo Cherry

Advertisements

4 responses »

  1. Ich finde Deichmann eigentlich nicht verkehrt. Sie haben Trendschuhe zu Schnäppchenpreisen und wenn man nicht gerade im Matsch rum läuft halten sie schon was ab (:

    Schöne Schuhe übrigens!

    Lg

    Reply
  2. Tolle Schuhe… ich glaube da muss ich mal wieder bei Deichmann vorbei schauen 😉

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: